0 varer i kurven

DKK 0,00

Gå til kurv

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
SNOR og SNOR ApS
Skravevej 19
6630 Rødding

post@snorogsnor.dk
+45 7484 7777

CVR: 25579674

Aldersgrænser
Køber du alkohol på 16,5% eller derover skal du være fyldt 18 år for at handle hos os.
Køber du alkohol under 16,5% skal du være fyldt 16 år for at handle hos os.
Der er ikke aldersgrænser for andre varer

Levering
Aktuel leveringstid for vores varer fremgår af produktsiden for det enkelte produkt.
Som udgangspunkt delleveres der ikke.
Kommer forsendelsen retur pga. ufuldstændig adresse, forkert adresse, ubekendt på adressen eller lign. afholdes omkostninger til ny forsendelse af kunden.

Betaling
SNOR og SNOR modtager betaling med kreditkort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i danske kroner og er inkl. 25% moms medmindre andet er angivet.
Alle priser på vores webshop er i danske kroner, inkl. moms og andre afgifter. Vores priser er dagspriser.

SNOR og SNOR bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fortrydelsesret
Der gives ikke fortrydelsesret på fødevarer købt i vores webshop.
Der gives 14 dages fortrydelsesret på andre varer
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.
Når fortrydelsesretten udnyttes skal du selv betale portoen for at sende varen retur.

Forsendelsen skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret til private personer i henhold til købeloven.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres over to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen ikke være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Reklamationsretten er begrænset af varens naturlige holdbarhed.

Erstatningsansvar
SNOR og SNOR’s erstatningsansvar kan ikke overskride det faktuelle tab og det kan aldrig overskride det fakturerede beløb.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: post@snorogsnor.dk